Frieserhäst

Hejsan! Jag frågade Doris om jag kunde hjälpa till med bloggen eftersom hon inte kan blogga och bloggen står ganska tom. Så jag kanske ska presentera mig.
 
Hej! Jag heter Frida Eastweb, Ankans vän. Ni kanske har hört om Spirit (eller ja, Ankan verkar inte ha skrivit så mycket om henne), fölet som vi tar hand om. Eller ja, Ankan bor ju hemma hos hennes familj så det är mest jag som tar hand om henne just nu. Förutom Sis så har jag även Goomba, min första, egna häst.
 
Men nog om mig, Clarie frågade om jag ville prova rida hennes dressyrhäst Cole och jag menar, vem säger nej till att rida på en frieserhäst när man får chansen. Han var jättetrevlig att rida, Clarie fotade, som vanligt, haha. Ser ju riktigt stiligt ut, eller hur?
Får se till så att Ankan bloggar lite hon med, den här uppdateringen är ju bara för dålig.
Allmänt, Gästbloggning, Tävling och träning | |
Upp