Glad midsommar i efterhand!

Idag har jag klätt mig fint med krans till både mig och Valenzia, prytt hennes träns och testat min nya vojlock. På morgonen så har jag tvättat hästarna, Kiddi ska få vila idag, han har fått så mycket av min uppmärksamhet nu ett tag och jag har ägnat mig mest åt honom då han behöver det eftersom att han är en väldigt försiktig och rädd häst. Så jag och Valenzia ska precis sticka ut och rida genom silverglade och bara njuta av det fina vädret. Vet att det redan har varit midsommar men på Jorviks så firar vi länge och idagvaknade jag helt enkelt och ville bara fira midsommar (fråga inte xD). Så, tänkte skriva om resten om dagen lite senare få får ni det ikväll, nu ska vi fira sen midsommar och bada i Fort Pintas vatten som lockar väldigt mycket ska jag säga!
 
(Valenzia blundar -.- Detta är enda bilden och upptäckte inte hennes bus förens nu hahah!)
Allmänt, Dossan | |
Upp