Lite Terräng Med Prim

Hej allesammans!
Idag så har jag inte gjort så mycket, mest tränat min nya häst, men även tagit en liten terräng ridtur på Prim.
Jag gjorde iordning henne vid 12 tiden innan vi skrittade över bron mot Sydhoven.
Väl där skrittade jag fram lite, travhoppade lite rötter och tillslut vad vi redo att köra lite terräng!
I början hoppade vi mest höga rötter, innan vi stack ner till Eremiten och körde hans banor.
Det gick otroligt bra! Prim har verkligen talang.
Dock var ju hindren inte så jätte höga, men det är alltid bra att träna.
När klockan började närma sig fyra tiden så tackade vi Eremiten och skrittade tillbaka till stallet, båda ganska trötta.
Sen red jag ett kort litet pass på Tikka innan jag släppte ut alla hästar o bara tog det lugnt.
Här har ni lite bilder:
Hare gött!
//Sumr
Allmänt, Sumr | |
Upp