Bushästar

Hej! Frida heter jag. Ni som varit med på bloggen ett tag vet vem jag är. Jag tänkte att eftersom Ankan har så mycket just nu ska jag hjälpa till lite, jag har en ledig vecka denna vecka så jag har hjälp till lite i stallet bara för att vara snäll men annars har jag tagit det lugnt och vilat.
 
Idag var jag då och red Goomba lite i paddocken. Hon var fin, lite tröttare än vanligt men det är ju förståeligt med tanke på alla besökare. Vi gjorde inget särskilt avancerat, lite övergångar och ryggningar. Det var två andra i paddocken men annars var det lugnt och skönt där uppe.
Efter det red vi upp lite i bergen, inte så långt och kollade lite på utsikten.
 
Sen var jag så snäll och tog med mig Yoshi och Sis upp till paddocken så fick de hoppa omkring lite. efter att de busat lite ställde de sig en bit framför mig, stannade och tittade på mig. Sedan gick de fram och hälsade innan de vände rumpen till och stack iväg, haha. Vilka busar!
 
Jag kommer nog blogga imorgon också, bara så ni vet : )
 
/Frida Eastweb
Allmänt, Gästbloggning | |
Upp