Chokladboll..

...skriver man som rubrik om man inte kommer på en rubrik som handlar om ämnet man ska ta upp, ja
 
Ganska lugna turer på båda hästarna idag, beror på att jag har mycket läxor som jag skjutit upp (hehe) och för att jag vill hinna röja lite här hemma innan min mamma kommer hem imorgon bitti så att hon inte får ett raseriutbrott. 
 
Jag kan ju alltid be Ebba om hjälp, men hon har båda på Tisdag och Onsdag + att jag kört hårt med dem båda på senaste tiden och då kan det vara skönt för både häst och ryttare att ta det lite lugnt någon dag. Skrittade lite olika turer med dem båda och passade på att fota lite så ska jag snart sätta mig ner och skriva uppdaterade infon om mina hästar. Det blir allt för mig idag, tiden håller på att rinna ut, mamma kommer hem snart hahah. Hinner jag inte städa får jag väll säga sanningen, att jag satt framför datorn och berättade om ponnysar som plåtades samtidigt som jag skypade med Ankan, lyssnade på skit hög musik, och gjorde musical.lys.
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt, Dossan, Övrigt | |
Upp