"Nytt" hår och packning

Hej! Tro det eller ej så har det gått en månad sedan jag och Frida drog en spontanare till Jorvik City och jag färgarde håret vinrött. Och tro det eller ej, jag lärde mig gilla det. Men varje kapitel har sitt slut och nu är det dags att gå tillbaka till standard (eller?).
 
Frida övertalade mig igårkväl att hon skulle färga då hon tydligen hade gjort det förut. Det blev inte perfekt och jag måste nog boka tid hos frisören snarast, men jag kan leva med det.
 
Angående imorgon, jag tar en semester från den här bloggen ett tag och Frida lär ha fullt upp med föl, jobb och att rida mina hästar men en fågel har viskat i mitt öra att Dossan kanske håller på att få tillbaka inspirationen, vem vet? Men som sagt, om ni vill följa mina äventyr i New York så kan ni kika in kjsa.blogg.se
/Ankan
Allmänt, Ankan, Övrigt | |
#1 - - Dos-bus-fis:

As-snyggt hår om du frågar mig! Älskar rött, blått, turkost, rosa, lila i olika nyanser och slag

Svar: Jag förstår mig inte riktigt på hur vissa artier är turkosa och andra vita men jag ska passa komplimangen vidare till Frida, haha <3 Hon lär ju bli glad /Ankan
Dossan, Sumr, Ankan, & Frida

Upp