Kärleksförklaring

Eh, jo alltså dethär med att uppdatera blogger har ju inte gått så bra den senaste veckan, opsi daisy
 
Jag surfade runt lite på YouTube nyss, och så hade någon bestämt sig för att använda Spirit musik i sin video. Så den senaste halvtimmer har ängnats åt att lyssna på Spirit musik och bilder. Netflix bråkar, hade det inte varit för det hade jag förmodligen inte suttit nerbäddad i min soffa i mitt (musfria) hus med en dator framför mig, utan nerbäddad i min soffa i mitt (musfria) hus med en TV skärm som visar Spirit framför mig. 
Och ni som inte vet vad/vem Spirit är, skäms på er. Spirit är, förutom Ankan occh fridas lilla föl, jag pratar om en annan Spirit, en tecknad mustang, stjärna i enligt mig tidernas bästa hästfilm, Spirit från vildmarken, finns på Netflix. Alltså jag växte upp med denhär filmen typ, produktionsår är 2002. 
 
Inte min bild, nej nej hittad på Google precis som alla andra Spirit bilder jag publicerar.
 
Alltså, har haft Spirit-feeling förut men det slog mig först nu att varför inte göra en 2a? 
Okej, filmen är från 2002 somsagt så hade det funnits planer på en 2a hade den kanske redan kommit ut. Men hoppet är det sista som lämnar en, eller hur?
 
Och dethär med Spiritmusiken, wow alltså. Några favoriter är Sound the bugle och You can't take me. 
Gå in och lyssna förfasa...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt, Dossan, Övrigt | |
#1 - - Ankan:

Men sluta Doris Dawnforest, nu kommer jag börja kolla på Spirit och fastna i en månad. Lyssnar redan på musiken innan jag ens skickat kommentaren.

Svar: Hahahah, >:D
Dossan, Sumr, Ankan, & Frida

Upp