Just ja.. Den där photoshooten..?

I inlägget där jag "tog ledigt" från bloggen för att jobba, eller rättare sagt leta jobb, publicerade jag ju en bild från en löshoppning och photoshoot med Valenzia för att fylla ut. Bilderna är inte direkt nya men inte gamla heller så herregud, vad väntar vi på?
 
 
Vi körde en rejäl uppvärmning innan, skritt och trav på börjt spår och sedan mycket jobb i galopp. Därimellan kom vi på de små hindrerna. 
 
 
Somsagt, bilderna är inte tagna igår, utan precis innan snön smälte bort, jag vet inte riktigt vad som händer där uppe i himelen, hallå? Jorvik brukar inte ha snö så länge men endå. Nu finns bara halkan kvar.. 
 
 
Vi hoppade inte så jättemycket utan fokuserade på att jobba henne från marken. Så detta är i princip enda hoppbilden, hahah sorry. Men det gällde att vara fullt fokuserad på henne när hon skulle hoppa, hon är inte jättevan vid att löshoppas så ja, om hon hade kännt för att sticka ifrån träningen... ni fattar.
 
 
Fina gumman... <3
 
Det var alla bilderna, inte sådär jättemånga men jag övar fortfarande på dethär med photoshoots och det finns alltid mer att lära sig, men jag tror att vi båda tyckte att det var kul att åka på löshoppning så var beredda på nya bildbomber snart.
 
                 //Dossan
Allmänt, Dossan, Tävling och träning | |
#1 - - Frida:

Söta Valencia ♥️

Svar: Ofc, söta du ♥️ //Dos
Dossan, Sumr, Ankan, & Frida

Upp