Kiddi i hollow woods

..kan gå hursomheslt. Jag borde få åtminstonde 13 biskvier (inte icas, herregud) för att ha hållt honom i schack. 
 
Nejmen, så farlig är han faktiskt inte. Rotade runt i garderoben för att sätta ihop en outfit av något gammalt, och det blev brunt. Rättså ok faktiskt.
 
 
Vad hände här då? Kiddi, om du hade lyssnat hade du vetat att denna bilden skulle vara en då man såg outfiten. Inte ditt näshår, men jag fölåter dig. För denhär gången.
 
 
Och jag sa att jag hade kontroll... :) Men här ser man outfiten iaf, erkänn att den är okej.
 
 
Älskar att rida dressyr i naturen, det blir en helt annan upplevelse liksom. Vi kämpade på sähår ett tag, sedan släppte jag på bromsen lite.
 
 
De senaste året har Kiddi verkligen växt som häst, och jag som männsika, men framför allt vår relation till varandra. När Kiddi kom till mig var han inget annat än en problemhäst, nu är han en stark häst och framför allt, min bästa vän. Jag har känt Kiddi sedan han föddes, han växte upp på vingården, precis som jag, Kiddi är 8 år och jag 21 men vi har känt varandra hela hans liv. Än vet jag inte vart vi hamnar i framtiden, om vi hamnar på en ridskola någionstans på jorvik, flyttar utomlands, eller joinar landslaget i Westernridning, vem vet. Men någonstans hamnar vi, och då tillsammans.
 
 
Inte krocka med trädet Kiddi, din busfis
 
 
       //Dossan
Allmänt, Dossan, Outfits & New in, Tävling och träning | |
#1 - - Anne Zebrayard:

Söta <3 Och fin outfit, tycker det är väldigt svårt att hitta fina bruna, så jag kanske lånar denna iden av dig. ;3

Svar: Naw <3 Självklart, låna på du :D //Dos
Dossan, Sumr, Ankan, & Frida

#2 - - Ankan:

Outfiten 😍

Svar: Yaz, lite svårt att läsa kommentaren nå min PC dator gjorde om din emoji till en tom kvadrat, meen
Dossan, Sumr, Ankan, & Frida

Upp