Lugn nyårsdag

Började det nya året med sovmorgon, välbehövligt. Sen skrittade jag alla tre storhästar uppsuttet. Spirit följde med på promenad med mamma, pappa och Bella.
Imorgon händer det lite saker, mamma och pappa ska hem till Skördebygden, Frida kommer hem och jag tänkte åka till Ridhuset och träna med Yoshi (eventuellt med Goomba också).
Mamma och pappa åkte faktiskt taxi hit (de har ingen bil) så jag tänkte att jag kan skjutsa hem dem när jag ändå ska till ridhuset. Yoshi och Goomba ska med i transporten, Spirit och Brave får vila.
 
Med Yoshi tänkte jag först och främst hoppa lite högre hinder, om det går bra ska vi testa rida grundomgången ett par gånger.
Goomba tänkte jag kanske träna lite på ridvägar med när det finns bokstäver och sånt. Man måste njuta av lyxen medan man har den.
 
På väg hem svänger vi förbi Fort Pinta och hämtar Frida på busshållplatsen då. Hennes flyg landar någon gång kring lunch, sen skulle hon shoppa lite och gå på Leonardos glassbar för att till sist ta bussen som går vid 17-18 nån gång.
 
Det är planen för morgondagen, blir nog pastasallad i bilen till lunch och middag kring kl.19-20 när stallet är klart.
 
/Ankan
Allmänt, Ankan, Övrigt | |
Upp