New in från Jorvik City

Såg aldelles nyss ( i skrivande stund, kvällen innan detta kommer upp) att Frida la upp en liten "haul" så förlåt för två modeinlägg på varandra, men jag har kämpat hela denhär förmiddagen med bilderna (stövlarna var en mardröm.. :c) så jag kör på helt enkelt. 
 
Min kamera tog sitt sista foto för några dagar sedan så jag tog första bästa buss till Jorvik City för att hitta en ny. Visst fick jag tag på en, men tyvärr så var det dagen jag får min lön + alla dessa superreor efter jul.. R.I.P...
Kikade in lite på Jollister, men fick inte upp ögonen för något plagg. Däremot Madame Asp, min personliga favorit när det kommer till kläder, och den nyöppnade butiken Jarlaha fångade min uppmärksamhet. Så jag handlade en hel del.
 
 
 
 
Sadel & Träns - Jarlaha
 
Riktigt bra kvalité på både träns och sadel - Lägg märke till de röda detaljerna på sadeln och tränset och stenarna på nosgrimman. Det kostade skjortan men var verkligen värt det, vi kommer att vara snyggast på tävlingsbanan!
 
 
Tröja - Madame Asp
 
En tröja som jag länge spanat in. Riktigt snygg, bekväm och ett nyttigt tillskott till min "lilla" garderob. Matchade snyggt med ett gammalt bortglömt schabrak som såg ut att vara oanvänt. (Se nedan)
 
 
 
 
Ridhjälm - Madame Asp
 
Ännu ett tillskott från Madame Asp - storfavoriten. Hade lite svårt att matcha denna, även med stövlarna jag köpte ur samma kollektion (se nedan)  men att ha en extra ridhjälm är alltid bra. Lägg märke till dekorationerna på även denna!
 
 
Ridstövlar - Madame Asp
 
Dessa var ännu svårare att matcha. Dem är jättesnygga med snörningen, men kommer nog tyvärr ligga i garderoben för det mesta. 
 
 

 
Tröja - Madame Asp
 
Såg att Frida hade köpt denna och jag blev väldigt nyfiken. Så nu har jag den också! Inte försökt matcha den än, men är säker på att jag har något rött. Väldigt skön, lite för varm just nu men rekommenderas när det ska fixas och pysslas i stallet!
 
 
Byxor - Madame Asp
 
Väldigt fina, eller coola, men har tyvärr inte hunnit testa att matcha dessa än men ser fram emot det. Lite klurig färg att matcha, men det blir bara kul! Fashionista..*Host host* 
 
 
Benlindor - Jarlaha
 
Dessa benskydd var på resa så.. dem bara slank med, okej? Har heller inte prövat o matcha men tycker det är väldigt fin färg - Lägg märke till ögat (eller vad det nu är?) längst upp på varje benskydd.
 
Hoppas det var roligt att läsa, la ner lite extra tid på detta inlägget. Puss 
Dossan, Outfits & New in | |
#1 - - Frida Eastweb:

Utrustningssetet är så snyggt,särskilt sadeln. Det där röda på sadelkåpan 😍

Svar: Ja verkligen!
Dossan, Sumr, Ankan, & Frida

Upp