Ganska härlig måndag

Hejhej! Idag är inte en vanlig måndag för idag firade hela byn högtiden Holi! Så himla kul att samlas och bara ha kul tillsammans, länge sen senaste gången.
Holi är iallafall en så härlig högtid, Ankan brukar fira med sin familj så för att muntra upp henne lite (men mest för att Holi verkar så kul) med tanke på gårdagen anordnade jag färger och mat ganska hastigt. Jag är ingen expert på hinduism, och är ingen mästerkock, men jag tror att det blev ganska lyckat. Jag hade kul iallafall och det tror jag alla andra hade också, till och med Brave verkade ha kul och det glädjer mig, det är synd att det ska vara sådär mellan henne och ridbanor.
 
Nu sitter vi påväg hem från Jorvik City, jag och Ankan drog nämnligen en spontare till Aideens Plaza, i festandan så kände Ankan för att färga om håret. Hon förlorade ett vad mot sin klubbkompis för ett långt tag sedan och var då tvungen att färga håret rött i 4 veckor men då fegade hon ur men nu gjorde hon det på riktigt. Bättre sent än aldrig, nu ska hon ha det i 4 veckor. Vi får se hur det går, haha, hon är ganska ovan just nu illafall. Jag som själv haft rött hår har bara en sak att säga, man vänjer sig aldrig.
Ganska svårt att tro att det där är Anders Louise Oldlund, eller hur?
 
/Frida
Allmänt, Frida, Nyheter, Övrigt | |
Upp