Prinz

Hej!
Jag är frisk men Ebba har blivit sjuk så det blir en tid framöver bl.a min uppgift att motionera Prinz (Ebbas häst). 
Så mina dagar spenderas i stallet med fyra hästar - mysigt, men krävande.

Btw, när man använder termen "mycket jobb" tycker jag iallafall att det låter positivt, man står inför hårt arbete och är "duktig" som tar sig an det lixom.Däremot, ordet "jobbigt" är mer negativt...
eller något sådant. Jag tänker mig, eller får ofta den känslan snararare, att något jobbigt har med lathet att göra.. Ni kanske inte fattar, kanske inte kan relatera, bara en liten funderare (:

Vi var i ridhuset, lite lätt jobb, mest för att lära känna varandra lite. 
Fin kille iallafall, hon har satsat mycket på dressyr och han har en bra grund lixom.
Inte så myckety att säga om det här passet, ganska tråkigt för bloggen - basic ridvägar och ställningar d.v.s volter och andra böjda spår, skänkelvikningar och framdelsvändningar för att få honom lösgjord.
 
 
Tja, jag är mosig i huvudet efter förkylningen och lyssnar på lugna låtar
och klockan är mycket - jag är trött.
 
Godnatt/Dos <3
 
Allmänt, Dossan, Tävling och träning | |
Upp