Snabbt hej

Tjena hallå! Frida här! Jag gav ju upp på bloggen för att tag sen när den inte ville samarbeta. Nu har jag inte direkt något att skriva annat än att det går toppen med Morgonsol. En grej som är lite udda är att ända sedan jag besökte vattenkvarnen med honom för någon vecka sedan så vill han dit hela tiden. Så när John går dit på morgonen för att jobba så brukar Morgonsol följa med. Vid lunch när John antingen går in till byn igen eller Fina kommer dit för att äta lunch med John så går Morgonsol tillbaka till byn med någon av dem och så spenderar han resten av dagen med annat. Det ser ut som att Morgonsol hittat sin favoritplats i byn, han brukar oftast hänga i närheten under några buskar som skydd för solen. Bada gör han inte, det är som om han vet att det är för strömt för ett litet föl att simma. Om några år kanske han är stark nog att simma över floden. Jag har gjort det, Ankan har gjort det och Goomba har gjort det. Dock inte Spirit, men det kanske blir nästa år. Lite otroligt att hon fyller hela tre år i sommar. Ser ut som att min lilla bebis inte är så liten längre.
 
Ni får ha en bra måndag, hoppas vädret är lika bra hos er som det varit hos oss senaste veckorna.
 
Allmänt, Frida, Övrigt | |
Upp