En sista

Idag var det sista träningen innan Jorvik National Jag tror inte att jag ska vara med då den bara blir av på Icy Volcano. Men det har varit kul att träna inför nånting och jag hoppas på nästa år. Jag vet iallafall att om vi skulle varit med hade vi vunnit, haha ;)
 
Hästarna var väldigt taggade idag iallafall, gnäggade glatt när vi vandrade in i stallet kring nio och verkade ha väldigt kul i transporten påväg till ridhuset. När vi skulle ta ut dem ur transporten var det för en gångs skulle Goomba som gjorde nånting oväntat. Hon backade lugnt ut men sen slet hon sig och travade omkring som en stolt 1-åring och levde livet. Kortvarigt dock, hon följde snällt med Frida när hon fick tag på henne.
 
Sen red vi upp till klipphärad och värmde upp på en liten kort uteritt innan vi skiljdes åt i ridhuset.
 
Jag och Yoshi finslipade mest banorna. På första grundomgången blev det lite tight inför ett hinder så hon vägrade så då fortsatte vi men sen red vi grundomgången igen. Sen vägrade hon också en gång på omhoppningen men det var nog mitt fel, var lite ofokuserad. Så då körde vi igen och då var det en dans på moln. Team <3
 
Allmänt, Ankan, Tävling och träning | |
Upp