Morgontröttis

God morgon! Idag är ju stora dagen, dags att åka till New York. Vi åker och hämtar mamma och Filip om en kvart och nu är klockan 06.37 när jag skriver detta. Ush och fy vad tidigt. Men spännande. Jag har hälsat på hästisarna och pussat dem hejdå. Sen hjälpte jag Frida med att lasta Goomba och fixa allt med transporten och jag är redo. Jag kör första biten till gården, sen kör mamma halvvägs till Jorvik City och Filip ska övningsköra lite sista biten när vi fortfarande är i öppna landskap. Filip + hästtransport + storstad = njae. Gullegubben har inte tagit körkort än, hur kan det vara så roligt att vara storasyster är ju frågan.
 
Frida kör sista biten till flygplatsen och sen är det dags för henne att hämta fölet, jag är så himla taggad på att få träffa honom när jag kommer tillbaka. Så himla gullig.
 
Så jag säger puss och kram så ses vi om nio-tio dagar :•*
/Ankan
Allmänt, Ankan, Övrigt | |
Upp