Den största blåtiran ni någonsin skådat!

Eller?
 
Efter att ha svettats floder (framför datorn alltså..?) för att hitta ett jobb så tar jag helg. Jag belönade mig själv lite, eller det var nog mest en ursäkt, med att ta första bästa buss till Jarlaheim och färga håret, igen.
På senaste tiden har jag saknat mitt blonda hår väldigt mycket, har aldrig gillat ombren jag har nu (eller hade) förens strax innan jag testade på det, och kände för något annat helt enkelt.
Jag trivs i min frisyr, men färgen blev något helt annat. Ankan har tidigare haft denna frisyr och hårfärg, och har spanat in den en del och skrivit kärleksförklaringar om den på snapchat och nu har jag tagit steget och provat denhär färgen, helt enkelt.
 
Fotona är taget hos en av mina grannar i Firgrove, fråga ej hahah
 
Jag älskar det verkligen, det sticker ut, och toningen är så ***** snygg. Visserligen en käpp i hjulet när man ska göra outfit, eller borde jag säga pinne? Det jag menar är att det inte gör så värst mycket men är inte omärkbart heller. Så vad tycker ni?
 
Fortsätter att modella hos min trevliga och aningen pannkakstokiga granne..
 
 Förutom att äta chips, slappa, sova för länge, och rida så kommer jag tillbringa helgen med att städa min nya mini mys villa (som verkligen ser ut som ett bombnedslag, men ingen kan klandra mig, jag flyttade nyss... Igår alltså..) och tvätta, fota och posta kläder på tradera eller schpock eller vad det finns för sajter där man kan sälja kläder. Har verkligen dragit ut på detta för länge nu, älskar att matcha och göra outfits, men jag försörjer mig själv nu och hade ändå inte kunnat hålla på att köpa saker och bara fylla min garderob med saker som jag ändå bara kommer hinna prova innan jag dör. Jag överdriver inte ens.. Så jag kommer kortfattat ha en del att göra, men det är bara roligt. Ska försöka klämma in en fika på ett café någon dag också. Är sugen på en tur till Aideens plaza.. vem vet.
 
By The Way... Den 25 januari 2015 skapade vi Teamandalusian.blogg.se :o
2 år och 3 dagar.... helt sjukt att det har gått så lång tid (de äldsta inläggen är borttagna, ångrar det, så det är därför det kan vara svårt att se som besökare) och att vi fortfarande håller på. Vi har haft våra motgångar, uppdateringen har varit dålig, flera gånger, men vi har lixom inte gett upp, och det av en anledning. 
Var helt säker på att bloggen fyllde år i Februari, men vi missade den visst precis.. Attans! Aja. Det finns inget att göra.. Så grattis till oss :)
När vi började var det bara jag och Ankan (mot världen <3), i sinom tid joinade Sumr vårat race (Sumr in da house :'D) och nu även Frida. Hur många år kommer vi hålla på? Ingen vet..
 
Det blir inget födelsedagsinlägg utan några throwback bilder från arkivet så har tagit fram några gamla godingar.. Det var tider det :')
 
Före och efter när Ankan ändrade frisyr, detta är kanske 3e och 4e bilden i arkivet? Så länge sedan alltså
 
Brave på ridbana var aldrig en tråkig syn... 
 
Dethär bilden var bara så gullig, ehehe
 
 
kvalitén -.- Men men..
 
Dessa två alltså <3 Nämde jag att de fick tvillingföl? Inte..
 
 
Brave och Ice (på sista bilden). Hade inte tid med Ice då jag hade henne så jag valde att sälja henne. Saknar henne verkligen och undrar vart hon är, ska inte ljuga och säga att jag inte varit inne och finkammat hästnet efter en annons om ett brunt Andalusier sto.. Hon och Brave var nämligen med i samma flock som unga, och den flocken + en till är istortsett huvudstoryn på bloggen och anledningen till att vi heter Teamandalusian.. Miss u :(
 
 
 
Saknar verkligen denhär tiden då vi bodde i Jorvikstallet, bloggade och red.. OCH tvättade smutsiga djur som Amelia lagt i vår trädgård.. >:(
 
                     xoxo från Dossan, eller Doris, evigheter sedan jag kallade mig mitt riktiga namn hahah
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt, Dossan, Nyheter, Övrigt | |
#1 - - Ankan:

Men asså niiie vad många minnen som finns i de här bilderna alltså, man kan verkligen se hur mycket vi förändrats under de här åren. Tänka sig att jag hade typ 5 hästar som jag red varje dag. Och att Brave hade på sig all den där utrustningen ❤️ Vår story har definitivt förändrats till det mer realistiska men man saknar ju Jarlaheim-tiden en aning.

Svar: Jarlaheim tiden.. Minnen :'D //Dos
Dossan, Sumr, Ankan, & Frida

Upp