Som lovat, ännu ett inlägg nu mot kvällskvisten

 Heej! Kom hem från stallet sent så åt inte middag förens vid halv 9. Iallafall, jag hade en jättemysig dag/sen eftermiddag med Valenzia på stranden och jag har självklart (lite för många) bilder att visa. 
 
Jag började rida dit, filosoferade och tja, lyssnade till ljudet av Valz hovar (eller så lät det bara bra xP). Men helt plötsligt var jag uppe vid Landon+ Alltså jag orkar inte, kan inte skilja på fältet bort mot Valedale och det mot Fort Pinta, håller jag mig inte till vägarna så rider jag fel... :'D
Aja.
Sedan så hittade jag iallafall till Fort Pinta, tog det lugnt och skrittade och travade nästan hela vägen. Galopperade som på bilden ovan *Pil som pekar uppåt* den sista biten. Först så hälsade jag på (kansiga) (jag känner att jag använder inom parentes liiite för ofta) Tim. Han behövde lite hjälp men som tur vad så gick det snabbt så att jag kunde börja bada. Eller jag, bada efter att jag tagit några bilder såklart! *pil som pekar nedåt*
 
 
 
Har jag nämt att både Kiddi och Valenzia är som galna i att bada? Tyvärr så är ju Kiddi, somsagt, i behöv av lite miljöträning så jag ville inte riskera att ta med honom till Fort Pintas strand såhär års.  
 
 
Det där var väll sött! Men det var bara uppvärmning.. >:D
 
Galet? Nää....
 
Nejmen vi har ju badat lite till och från, så detta var nog alla bilder i vattnet. När jag har fikat har hon stått bunden, så för att hon inte ska bli uttråkad så har jag ju fått busa lite med henne ibland. <3
 
 
Åt inte så mycket på förmiddagen så tog en macka (nomnomnom, jag älskar mackor) och mineralvatten. Ojojoj vad jag är duktig som äter nyttig mat!
 
...men sen åt jag en glass. Men jordgubbssmak.
 
 
Är det bara jag som tycker att jordgubbsgalssarna i Fort Pinta har blivit godare i sommar? Förut smakade dem lixom inte så mycket jordgubb, mest bara konstigt. Tack till den som fixade det här, för nu har jag en ny favoritsmak på glass!
 
Det var såå sjukt varmt så alltså glassen smällte direkt, hann ta bilden sedan så bara... Alltså jag vet inte. Som tur är så hade jag påde keps och solglasögon med mig och helt ärligt, jag skulle vela sola lite. Heh.
 
 
Valenzia har vid dethär laget fått nog av stranden så det enda sättet att få henne glad igen var att låta henne sträcka ut på vägen hem.. <3
 
            Kraaaaam //Dossan
 
 
Allmänt, Dossan, Övrigt | |
Upp