Sommar

Som ni märker är det sommar på Jorvik och resten av norra halvklotet. Med sommaren kommer en hel del kul, hoppas vi alla kan vara eniga om det. Tyvärr så går det ju ut över bloggen lite som ni säkert märkt senaste veckorna. Dossan har fullt upp med Candyking och de andra hästarna, Ankan jobbar rätt mycket och har jobbat på sin relation med Brave, Sumr åkte iväg på ridläger idag och tidigare har det varit mycket häst såklart. Hästar hör ju den jorvikiska sommaren till.
Personligen har jag varit upptagen med Morgonsol och att inte ta Goomba & Spirit för givet när Morgonsol lätt tar den mesta av min uppmärksamhet.
 
Så för att summera, vi har inte haft tiden, orken eller motivationen. För bloggen är kanske inte det första man vill sätta sig med när man kommer hem från en dag i stallet och värmen. Jag hoppas ni förstår ;)
 
Till sist så har vi ju er läsare, man kanske inte vill läsa så mycket bloggar på sommaren, skärmen är svårare att se när solen skiner liksom. Jag brukar iallafall inte läsa lika många bloggar lika ofta på sommaren.
 
Så, kära läsare. Jag önskar er en härlig sommar så kommer det inlägg när det kommer ; )
 
/Frida
 
Allmänt, Frida | |
Upp