Sunday Morning... đŸŽ¶

Tjenare! Söndag idag dÄ, jag sÄg till att det blev en fin morgon. Vaknade tidigt, tog en prommenad med Bella och hjÀlpte Emma med morgonsysslorna. Det var smÄkyligt i stallet och hÀstarna frustade nöjt nÀr de fick sitt hö. SÄ jag Ät frukost hos Sis, busfröet var faktiskt stilla för en gÄngs skull, Àr det nÄt tillfÀlle hon Àr lugn sÄ Àr det nÀr hon Àter. Hon Àr en finsmakare, haha, njuter av varje tugga.
 
Efter en mysig frukost hos hÀstarna sÄ red jag och Emma ut med Brave och Mimmi. Solen höll precis pÄ att gÄ upp, sÄ magiskt vackert. I det ögonblicket kÀnner man hjÀrtat slÄ, förstÄr ni vad jag menar? Som nÀr man lyssnar pÄ en sÄn dÀr lÄt som fÄr en att kÀnna sig sÄ himla stor kÀnsla i bröstet. Man uppskattar verkligen livet i dem stunderna.
 
Sen blev det lite te hos Brave. Tea party. VÀldigt lyckat morgon iallafall, hoppas resten av dagen gÄr precis lika fint.
 
Nog med finprat, ha ni sett den norska dramaserien SKAM Ànnu? Blev helt fast vid första avsnittet och ser om mina favoritavsnitt frÄn sÀsong 3 nu. SÀsong 3 Àr klart min favorit och sÀsong 2 Àr icke sÄ dum den heller. SÀsong 1 Àr mest ett kaos av hooking, brÄk och party, haha!
 
SÄ för att underdriva fick jag kÀmpa lite för att hÄlla mig till svenska i detta inlÀgget. Life of a SKAM-addict..
 
Under tiden jag sett SKAM i veckan har jag iallafall gjort Ànnu en mÄlning av Spirit, mÄste ju vara typ den tredje med denna linearten. Blir aldrig helt nöjd liksom. Alltid hittar jag nÄgon ny funktion i detta snart 7Är gamla program som jag bara mÄste anvÀnda pÄ mina mÄlningar. Vill inte att jag ska hitta nÄgon mer, för dÄ kommer jag "behöva" göra om alla jag vill anvÀnda pÄ bloggen, och jag har fortfarande inte mÄlat vuxna Brave och unghÀstiga Sis. Problem, hah!
/Ankan
AllmĂ€nt, Ankan, Övrigt | |
Upp