Flyger fram

Hejsan! Som ni kanske läste igår så var jag och Ankan till ridhuset och tränade igår. Båda hästarna var verkligen pigga, glada och alerta, men det vet ni redan. Kan börja med att dela med mig av två bilder från vår lilla uppvärmningsritt. Vädret var verkligen fantastiskt, kanske bidrog till att hästarna var så pigga.
Sen gick vi åtskilda vägar, jag red runt i del A och övade på dressyrprogrammet till Jorvik Grand Prix. Det var verkligen klurigt att komma ihåg allt och jag missade en del galopper. Ganska förvirrande för kära hästen min med en ryttare som var överallt men i sista ritten (som jag filmade) var jag ändå ganska samlad även om vi definitivt kan bli bättre. Avbrotten till skritt var stunder av förvirring, haha!
 
Men det ser väl ändå ganska hyfsat ut, eller vad tycks?
Men trots all förvirring så kändes det väldigt bra mot slutet, ibland var det som om vi flög fram i galoppen. Så ja, jag är nöjd. Ni kan kolla in sista ritten här nedan i videon.
/Frida
Allmänt, Frida, Tävling och träning | |
Upp