Kvällströttis

Läste nyss förra inlägget och jaa vad kreativ rubrik? Meen, Doss + Kväll + För mycke godis = Trött Doss
 
Meeen, (Insåg att det också kom från förra inlägget :c hehe) mst lyssna på peppmusik för att hållar mig vaken tillräckligt vaken för att orka skriva. (Inser ännu en sak; ojojoj vilken trevlig konversation jag har här med ett helt ointressant samtalsämne?)
 
Meeeen, (för tredje gången, fyra e hihi) så tänkte jag bara se vad jag hade på hjärtat, föra lite olika konversationer, alltså inget bestämt samtalsämne, inget huvudämnen i inlägget. 
 
För det första, Candyking. Jag har varit dålig, väldigt dålig på att blogga om honom, men ja, vi jobbar på - små steg. Snart inne på inridningen, vildhästfasonerna bleknar. Ja, det var nog allt min mosiga hjärna (som alltid kommer på tal!?) har att bjuda på för nu :). (Alltså om detta ämnet) (Alltså jag älskar paranteser tydligen?)
 
Kiddi <3 (Bara för att fylla ut inlägget) (Paranteser igeeen, heheheheh)
 
Och det andra... Har ganska lite att säga men skrev ett as luddigt inlägg för ett tag sedan som jag ber om ursökt för för att när jag själv läste det jag bah whuut. Ska utveckla det jag sa, dock inte nu, jag är verkligen trött som jag sagt hundra tusen gånger men klockan är 22:43 just nu och jag har en after-godis-trött-stund just nu. Gooooooonaaaaaaaattttttt
Allmänt, Dossan, Övrigt | |
#1 - - Duckling9605:

Åh vad fin skymning, saknar Jorvik lite ju <33

Svar: <3 <3
Dossan, Sumr, Ankan, & Frida

Upp