One step closer

 Solig morgon i Firgrove idag, eller är det bara jag som är glad? Trots att jag är lite trött efter att ha suttit uppe för länge igår kväll/natt och ja, älskat Spirit. Men iallafall, den närmaste framtiden kommer jag behöva jobba riktigt hårt. Självklart kommer jag att fortsätta blogga och vara med hästarna, samt på mitt nya jobb som jag knappt nämt. Ni får det lite snabbt sålänge - Har turen att jobba med hästar här i Firgrove, specillicerar mig mest på unghästar medans min kollega, Kim har unghästar. 
 
Förstår om ni inte känner till detta då det är ganska nytt, men i Firgrovestallet finns både plats för uthyrningar men även kanske 8 platser för unghästar och problemhästar. Jag har lite planer kring detta, ska inte avslöja för mycket, dels för att det är väldigt osäkert ännu, dels för att ni ska få spekulera lite själva vad det kan vara och för att, hehe, (mest för detta) min magkänsla säger att det är bättre att inte berätta. Än. 
 
Så möt istället Candyking, eller King, en ung mustang jag jobbar med just nu. Har lite bilder på min dator från tidigare i hans liv. King föddes vild, coolt va? Han är väldigt misstänksam mot mig ännu, har en stor integritit, klaustrofobisk, men är en väldigt klok häst, skulle jag vela säga. Än har han inte riktigt accepterat mig som sin vän, men vi kör på och jag kommer så klart hålla er uppdaterade.
 
 
Allmänt, Dossan, Övrigt | |
Upp