v.8

Hejhej, lägligt nog hade jag glömt bort att jag tänkte börja med veckoscheman igen och kom på det först nu, men bättre sent än aldrig.Tänkte kanske slänga ihop en liten årsplanering om ni skulle vara intresserade, lite vad jag har för mig under året. Det är en hel del intressanta saker som händer nämligen ; )
 
Men nu kör vi igång vecka potta
 
v.8 Brave, Spirit & Yoshi
 
21/2 Tisdag - Taco Tuesday
 
Brave: Vila
Spirit: Tafatt/springrunda
Yoshi: Skrittrunda
 
22/2 Onsdag - Little Saturday
 
Brave: Veterinären
Spirit: Lek & bus
Yoshi: Veterinären
 
23/2 Thursday - So close but still so far away
 
Brave: Vila/skrittrunda
Spirit: Ledträning
Yoshi: Låga naturhinder/kort uteritt
 
24/2 Friday - Friyay
 
Brave: Uteritt
Spirit: Longering
Yoshi: Uteritt
 
25/2 Saturday - Best day of the week
 
Brave: Lek/tafatt/springrunda & skrittrunda
Spirit: Lek/tafatt/springrunda
Yoshi: Uteritt med Cristal Knights (Jorvikstallet)
 
26/2 Sunday - Why did it have to end so fast?
 
Brave: Liten joggingrunda (vilket innebär lite simning vid vattenkvarnen)
Spirit: Hjärngympa
Yoshi: Uteritt med Goomba & Frida (till Everwindfälten)
 

Så ser veckan ut, Spirit har fått mindre vila och det blir nästan så att vi skippar hoppningen på torsdag, blir någon slags kompromiss med tanke på resan dagen innan. På lördag åker vi iväg hela vägen till Jorvikstallet för att rida ut med CeKå, men det ska bli kul, blir nog roligt att blogga om också.
 
Sen åker vi till veterinären på onsdag, ser lika mycket fram emot det som jag gruvar mig för det. Är i de där pessimistiska tankebanorna som jag hatar - "Tänk om hon säger att föltiden är långt förbi", "Tänk ifall hon hittar något fel på Brave". Så får jag verkligen inte tänka men jag gör det ändå...
Hon skulle vara klar med provresultaten onsdag kväll, så ni får nog höra om det på torsdag.
 
Yoshi är jag inte det minsta orolig för iallafall, det är skönt : )
 
God natt hörrni ❤️
/Ankan
Allmänt, Ankan, Sjukdom och skador, Övrigt | |
Upp