Förmiddagsritt

Hej, hej! Tog en liten runda med Yoshi idag på min "förmiddagspaus". Just nu jobbar jag med Jorvikiska språkdepartementet så det är mycket datorjobb och skype-möten. Mellan mötena får jag bestämma själv hur jag gör med tiden iallafall, så länge mitt uppdrag kommer in innan deadline.
 
Så idag var det en så fin förmiddag att jag hade ytterst svårt att hålla mig inomhus framför datorn, så jag tog en tur på Yoshi. Hon var glad över att få komma ut och röra på sig, glad som en solstråle.
Det blev inte en jättelång runda men hon var nöjd iallafall och jag fick den luft jag behövde för att fortsätta med jobbet. Det här jobbet är faktiskt inte lika tråkigt som jag trodde, hade inte fått rida ut den här tiden om jag jobbade på vandrarhemmet t.ex.
 
Men jag väntar på ett skype möte, och de borde ringa när som helst nu, ha en bra dag! :D
 
/Ankan
Allmänt, Ankan | |
Upp