Hemma från semestern

Hejsan! Frida här! Jag tänkte blogga om vad jag köpte i Jorvik City eftersom Goomba har vilat idag och jag bara gick på promenad igår.
 
Måste även ta med att det var jättemysigt att komma hem. Avalon höll sig vaken fram tills vi kom hem och hade gjort te och kakor. Och Ankan som hade väntat vid Fort Pinta i ett par timmar. Jag är så glad att jag får bo med dessa två underbara personer.
Jag köpte en del saker i Jorvik City i varje fall. Letade efter en snygg, svart ridhjälm eftersom jag tröttnat på den jag har nu. Den har för mycket detaljer och passar inte riktigt till Goombas matta utrustning.
 
Men här är vad jag köpt : )
Jollister
Jollister
Madame Asp
 
Mest nöjd är jag över de tre sakerna från Madame Asp. Ett set jag kommer använda flitigt framöver.
Nu blir det att ta igen lite Modern Family, kollade några avsnitt på flyget men är fortfarande en säsong efter Ankan.
 
/Frida
Allmänt, Frida, Outfits & New in | |
Upp