#hälfie

Har faktiskt ingen aning om ni vill veta min ursäkt till att ha varit borta såhär länge, ska kortfatta mig; vi har varit en man kort i stallet på grund av en riktig massa otur hos en kamrat. Min bärbara dator blir segare för var dag som går, den jobbar hårdare mnu sedan jag började spela spel på den. Har i allafall skaffat mig en stationär nu som jag är helt förälskad i, från och med nu blir det blogg på den. Mycket skönare enligt mig! Nu när jag sitter här kan jag inte begripa hur jag kunde ligga nerbäddad i säng/soffa (vilket iochförsej inte låter så illa, inte illa alls hahah. Om det inte hade varit för att dethär med att hitta en bra sittställning vore så förbannat svårt?) för och skriva blogginlägg under en så lång tid. Så jag föredrar helt enkelt stationär. Vad föredrar ni?
 
Annars så jobbar jag på med Kiddi, Valenzia, och lille King som för övrigt numera gillar oss i stallet och fått titeln som stallets charmtroll <3 Fick till hade fått till en riktigt bra hälfie till det här inlägget om det inte hade varit för att jag lyckats filma i stället för att fota? Alltså jag menar jag kan min kamera, det hade varit en annan sak om den varit ny, men icke.
 
Ni känner mig, ny favoriutoutfit igen. Men denna har jag faktist ridit runt i ett bra tag nu och ja, I still love it.
 
 
Svart sadel&träns, hjälm, byxor och stövlar m. vit vojlock och vita handskar. Svitsat till det lite med en väldifgt vacker blåfärgad jacka med matchande benlindor. Snyggt, ja/nej?
 
 
Lite tydligare bild på outfiten
 
 
Mestbaraförattdetskullevaraensnyggphotoshootbild... 
 
/Dossan
 
 
 
 
Allmänt, Dossan, Outfits & New in, Övrigt | |
Upp