Mwihihi

Heej på er... Va ett tag sedan. Tappade lusten att blogga pga tidsbrist. Jag gör samma saker, inga förändringar ALLS, om dagarna som förut men hinner inte med datorn ;P Say whuut
Dock har lusten kommit tillbaka för längesedan, men inte tiden lixom. 
+ "Amen jag vill blogga, shit har inga bilder.. Tar nya och bloggar sedan"
     Några dagarn senare...
  "Amen jag vill blogga, shit har inga bilder... Tar nya och bloggar sedan"
 
            Heheheheheehheehhe.
Så mjukstartar lite igen och fixar lite mer struktur i mitt schema så kör jag på :) 
Har tyvärr inga bilder att bjuda på så ni får en goding från arkivet.
 
Längesen <3     
 
 
           LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV YAAAAAAAAAA! /Dossan
 
Dossan, Övrigt | |
#1 - - Ankan:

Same, vill blogga och kommer på värsta idéen men sedan så fastnar jag någon annanstans och glömmer bort idéen. Eller så är det fel ljus i spelet för att fota.

Svar: Jaa, så typiskt ;P //Dossan
Dossan, Sumr, Ankan, & Frida

Upp